Nejlikan

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Angelica - 31 mars 2011 17:35

Jaha då var man fyllda 22år. Det känns helt ok trots allt. Jag är fruktansvärt åldersnojjig, fick för mej att jag skulle känna mej lastgammal. Pensionärerna på mitt jobb är så roliga och ärliga, dom trodde jag fyllde 32 igår, hehe undra vad dom skulle säga den dagen jag är 32år.

Nåja dagen kändes som vanligt igår, började med träning och sen gick jag och fick massage, efter det så lunchade jag med Jenny sen var det tvättstuga och tårtbak på eftermiddagen. Hade kalas utan Stefan, men med hans familj. Hans pappa, mamma, ena syrran med familj och bror kom. Supermysigt och fina presenter fick jag också.


Idag har jag jobbat, ska snart äta middag, jag är vrålhungrig! Imorgon är jag ledig så dagen börjar med träning såklart sen ska jag nog träffa Taru på stan sen kommer Emelie hem hit. Var länge sen jag träffade Emelie nu så ser fram emot det..  


Imorgon kommer Stefan hem också, alltså jag tror aldrig jag saknar honom så mycket någonsin som den här veckan. I helgen ska vi bara umgås, mysa och hitta på nåt kul, får se vad det blir för nån utflykt.

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards