Nejlikan

Alla inlägg under februari 2015

Av Angelica - 4 februari 2015 19:49

En bra helg har det varit.
På Lördag förmiddag åkte vi och hälsade på Therese o Jesse, dom har ju flyttat till Vagnhärad, det var en himla fin lägenhet och det blev lite bus med Theodor. Kikade även på lilla Ella 3 veckor gammal, hon låg mest o sov. Vi fikade o satt o pratade länge o väl innan vi åkte hem igen. 
På eftermiddagen kom David, Carro o lille Melle. Så hjälpte David oss att montera våra nya badrumsmöbler. Det blev så himla fint alltså, känns som ett helt nytt badrum. Dom åt middag här också.

Jag har precis påbörjat vecka 1 av 3 utan min kollega. Det är precis som förväntat, smått kaos. Långa dagar och mycket att ha i huvudet. Idag fick jag lite uppbackning av en tjej o det var jätteskönt. Imorgon skulle jag få hjälp av högsta chefen. Till råga på allt så funkar inte dom mobila larmen. Ibland är det bra tröttsamt.

En dag i taget är det som gäller, fördelen är att jag somnar förbannat gott. Försöker peppa mej till träning på kvällarna o det går men idag ska jag bara sitta i min fåtölj, dricka te o läsa bok. 

Helgen blir lugn för min del, inget planerat. Magnus skulle på Bajenkvällen. Jag kanske pysslar lite med bröllopsgrejer.

Blir sparsamt med bloggande nu under hela Februari, med tanke på arbetsbelastningen. 

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards