Nejlikan

Alla inlägg under mars 2013

Av Angelica - 28 mars 2013 18:48

Jag som skulle shoppa inredning ja.. Det gick sådär. Blev mest kläder inhandlat, men jag unnar mej så sällan det så egentligen ska jag inte ha dåligt samvete.

Blev en shoppingtur med mej själv, lite trist men rätt skönt att gå o strosa själv också. Så det blev en timme inne på A6 o en timme på Ikea.

Det var typ inget folk på Ikea så jag kunde gå i riktig lugn o ro o verkligen titta ordentligt på vad jag ska köpa till min lägenhet.

Har då alltså tyvärr inga shoppingfynd att dela med mej av. Orkar inte ta kort på mina kläder men snygga vad dom iaf :)


Idag har har städat min bil invändigt, blev väldigt bra, fyllde på spolarvätska också, helt själv *stolt*


Påsk nu alltså, jag ligger o smaskar på mitt ägg som jag fick av Marie. Annars blire lugnt i helgen, på Lördag fyller jag ju år så då blir det middag ute med Becca o Emelie o det ska bli roligt o mysigt. Sen kalas med La familia på Söndag.





Av Angelica - 24 mars 2013 21:19

Har haft full sjå sen sist jag bloggade.

Det gick riktigt bra att tatuera mej. Det blev grymt snyggt också. Så jag kan inte vara mer nöjd än såhär. Den har i dagsläget även läkt fint.


Förra Fredagen 8/3 så åkte jag till Stränkan. Där jag har varit i nästan två veckor. Har umgåtts med Stefan, vi har fikat o varit i E-tuna, sen var vi på bio en kväll med    Alltid roligt att umgås med Forsell.


Har ju självklart passat på att träffa mina underbara vänner med. Kvällspromenader med Maggan, en sväng på stan med Tessan o sen fika med henne o Jenny.

Var även förbi min härliga massör en sväng och fick en timmes knådande på min ömmande rygg o nacke.

En dag spenderades också på jobbet där jag umgicks med mina pensionärer o snacka lite skit med kollegorna.


Helgen har varit bra. I Fredags var jag inne i storstan, på Söder närmare bestämt, middag och bio blev det.

Har ju fått besked om att jag kommer kunna ta lägenheten den 6:e April så nu har jag lite att sysselsätta mej med vad gäller inköp till lägenheten. Sen försöka få lite koll på de praktiska sakerna såsom parkeringsbricka, elen, hyror som ska betalas osv. Ska passa på att umgås med min familj så mkt som möjligt nu innan flytten för nu går det fort..

Nästa helg är det påsk o på självaste påskafton så ska fyller jag 24år, inte mkt att fira men rätt skönt o fira hemma i Jönköping. 


Kommer antagligen ha tid o lust att blogga i veckan så skriver lite mer ingående om mina shoppingfynd då.


Kram på er bloggläsare!

Av Angelica - 4 mars 2013 14:06

Jaha Måndag igen. Det händer precis lika mycket som vanligt.

Jag har slängt iväg ett mejl till min tatuerare. Ni hörde rätt, det är dags att gadda sig igen.

Det blir en text på underarmen, det är allt ni får veta just nu. Jag är nervös som tusan.

Jag vet inte vad det är för fel på mej redigt men jag tycker mej vara mogen o ansvarsfull o tycker sällan att telefonsamtal är jobbiga men att ringa ner till studion idag var jobbigt. Detta handlar om att jag fått för mej att det bara är otrevliga hårdingar som jobbar på sånna ställen, o vad detta grundar sig i vet jag inte. När jag gjorde min förra tatuering för 4 år sen så var dom ju jättetrevliga där med. Nee skärpning!

Men som sagt kommer nerva ihjäl tills på Torsdag.


Sen på Fredag åker jag till Stränkan igen. Känner på mej att det blir en kvällspromenad med Maggan sen tacokväll o film med Forsell, mys med Knutte såklart. Jag kommer stanna däruppe ett tag för jag ska träffa säljaren o bostadsrättsföreningen sen tänkte jag kika förbi jobbet, massören o såklart umgås med mina vänner.

I helgen var vi o bowla, jag vann med dom jag spelade med. Sen har vi mest bara umgåtts, Mysigt!

Igår var min snälla far o tvättade av min superskitiga bil också.

Joo vi bokade hotell i Linköping i April med, ska gå o se Thomas Ledin med pappa, Marie o Forsell. Det blir redigt kul tror jag minsann.


Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards