Nejlikan

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Angelica - 14 mars 2011 09:50

I Fredags så jobbade jag sen kom Stefan och plockade upp mej så åkte vi till Sätra och hämtade volvon. Så nu har vi ingen golf längre. På kvällen käkade vi mat, flygande jakob faktiskt och det var supergott. Sen myste vi framför tvn, hade i vanlig ordning hyrt film


I Lördags så fyllde farfar 90år så jag ringde och grattade honom. Hela släkten skulle fira honom nere hos faster i farbror, Alla var där till o med sysslingarna. Ångrar lite att jag inte åkte ner men jag har inte råd och kände att det skulle bli för stressigt. Han hade varit mycket nöjd med firandet iaf och han var glad för presenten från oss. Jag hade köpt blommor och choklad från mej o Stefan.


Vi hade iaf en liten utflykt tillsammans med Stefan och min svägerska Minna. Vi var först iväg till djurmagazinet där jag skulle köpt sandpapper, meen i Södertälje verkar dom inte sälja sandpapper till fågelburar så jag köpte till slut sand. Sen var vi ute i Enhörna på ett växthus och fikade även där sen skjutsade vi ner Minna till stan och tog en lagom härlig promenad i Lövsta. Det var väldigt mycket is så jag gick o spännde mej vid sidan av vägen i allt hundbajs.. På kvällen åkte vi till Minna med familj och käkade lasagne, sen åkte vi hem hit och såg den andra filmen.

Jag rekommenderar den verkligen det var "eat pray love" med Julia Roberts och även svenska Tuva Novotny var med, den var mysig och sådär eftertänksamt bra.


Igår jobbade jag. Jag till och med jobbade över. Så blir det ibland på helgerna.

Angående melodifestivalen så är jag inte helt nöjd med att Eric Saade vann. Dock tror jag att han kan få en bra placering i ESC. Jag älskar Swingfly- me and my drum


Idag har jag tränat och käkat frulle, längre har jag inte kommit.. Ska duscha och sen städa lite. Jenny kommer nog hit ikväll och imorgon åker jag nog till min fina kusin Anna.


Ps. Bilder på bilen kommer, tyvärr så var kameran urladdad när jag skulle ta kort, det får bli till nästa helg för nu är bilen med Stefan i Västerås.

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards