Nejlikan

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Angelica - 21 mars 2011 18:09

I Fredags efter jobbet så gick jag ner i snöovädret till frisören. Det var den mest tysta och lugna salong jag varit på. Såå avkopplande, alla tjejerna pratade med små bokstäver och man fick massa roliga tidningar att läsa. Det bästa var att ha nån som håller på med ens hår heela tiden. Lyx! Jag blev sjukt nöjd, det kunde inte blivit bättre.


  Före


  Efter


 

Närbild på mina fina bruna slingor.


I Lördags så åkte jag och Stefan först till biltema och köpte bilschampoo sen vidare till Huddinge. Stefans pappa o Lena var på väg norrut så vi var själva där, förutom Albin då. Tanken var att Niklas skulle haft Albin den här veckan medan dom var bortresta, men jag pratade med honom och sa att jag gärna har Albin då jag ju är hemma själv och kan ge honom betydligt mer uppmärksamhet än en småbarns familj. Sagt och gjort, Albin är här hela veckan.


På kvällen så drog Stefan ner till Anders, dom hade en del att snacka om, sen när jag tvättat lite så gick jag också ner och då var vår granne Jesse där nere med. Så det var en helkväll med killarna!! Madde var på tjejmiddag och Therese på krogen, men vi hade roligt ändå.


Igår så var vi ute på promenad i skogen med Albin, han äälskade det. Jag fick däremot skoskav. På kvällen slöade vi framför tvn.


Ny vecka med nya tag. Jobbat idag. Promenerat två långa promenader med hunden. Måste gå till konsum snart och småhandla. Lite god hundmat och nått gott till mej..


Utlovade bilder på nya pärlan..

         

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards