Nejlikan

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Angelica - 17 mars 2011 20:37

Idag har jag jobbat. Sen så gick jag ner och mötte Ginger på en av dagverksamheterna i stan. Vi kom inte iväg så snabbt för vi satt och pratade med två andra kollegor, alla jobbar på olika avdelningar men alla är störtsköna människor. När vi kom iväg en timme senare så gick vi till tratten och fikade.


Sen så åkte jag hem och jag har hunnit med att dammsuga och torka golven. Jag vill att det ska vara fint tills imorgon när Stefan kommer hem.


Imorgon ska jag jobba och sen ska jag gå ner på stan och få mitt trassel klippt och slingat, ärligt talat är jag skitnervös. Mitt hår är faktiskt heligt! Så jag hoppas att dom är duktiga på den salongen, första gången jag klipper mej i Södertälje. Håll tummarna, för om det blir bra så kommer jag lägga upp före/efter bilder.

Nu vill jag önska er en bra helg. Kommer hem sent imorrn och då vill jag mysa med Stefan, äta god middag och bara ligga på soffan, så jag bloggar efter helgen..

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards