Nejlikan

Alla inlägg under januari 2012

Av Angelica - 25 januari 2012 20:28

Sammanfattning av mitt liv just nu:

Press, Stress, Depp, Ensamhet..

Usch vad jag tycker livet är kämpigt just nu. Nu skulle jag verkligen behöva en bra människa i mitt liv.

Någon som känner sig träffad?


Av Angelica - 22 januari 2012 17:36

Ja nu var det ju ett tag sen jag bloggade. Kan bero på att det inte händer något som ni bloggare skulle tycka vara kul att läsa, men ni ska få en liten uppdatering så ni vet att jag lever och så.



Jag har mest bara jobbat, har knappt vant mej vid känslan av att inte behöva gå ner efter jobbet o göra teoriplugg på körskolan, men skönt är det. Jag har bara kört en gång denna veckan och kommer inte köra förrän i slutet av nästa vecka såå det har blivit ett litet uppehåll, men det har varit skönt att få rensa skallen från allt.


I helgen har vi packat lite mer kartonger, snart ser det ut som ett ordentligt bombnedslag igen, usch vilken hemsk ångest det ger mej, men om en vecka så sitter jag i nya lägenheten och bloggar och det känns ju inte helt fel. inget ont som inte har nåt gott med sig.


Förresten vi var ute och åkte en sväng innan och när vi kom hem och skulle gå den lilla biten mellan bilen och huset så förvarnar jag Stefan om att det är väldigt halt på ett ställe, så jag tänker att jag går istället runt denna hala fläck..

TJOFF så ligger jag där ryggläge som en valross på arktis. Det var nog en syn för alla grannar som satt i huset jämte och åt en god söndagsmiddag, men satan vad ont jag fick i huvudet.


Imorgon väntar jobbet igen, då ska jag på brandutbildning, hoppas det kommer en snygg brandman så man får nåt trevligt att titta på. Jag forsätter med mina 4 dagars veckor, jag har semester på Fredag och har även ansökt om att få det Måndagen efter, så vi kommer iordning i lägenheten nån gång, då hoppas jag även på att Sanna kan guida mej i Strängnäs också.


Spännande liv va?? Nåja hade så bra!

Av Angelica - 11 januari 2012 20:30

Update:


Jag klarade teoriprovet idag på första försöket. 58p av 65p. Jag är så jävla nöjd med mej själv idag, svävar på rosa moln.

När jag klarat uppkörningen kommer jag antagligen känna mej hög som ett hus..

Tack Madde för lånet av böckerna, jag har verkligen slitit dom med hälsan.

Nya året börjar bra..

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards