Nejlikan

Alla inlägg under april 2014

Av Angelica - 9 april 2014 21:50

Här kommer en lista med saker som ni kanske inte vet om mej. Hade lite tråkigt och klurade lite..Enjoy!


1. Följer väderprognoser slaviskt. Minst 3 vädersajter kollas dagligen för att kunna dra en rimlig slutsats.

2. Jag är för aktiv dödshjälp

3. Jag har kollat på för många skräckfilmer i mitt liv, så måste jag gå på toa nattetid så vågar jag inte kolla i spegeln

4. Går inte på offentliga toaletter om jag absolut inte måste, kan knipa i timmar.

5. Har en skadlig spindelfobi, skriker,gråter och skakar.

6. Kör ofta för fort på landsvägar med hastighetsbegränsning på 70 km/h

7. Jag gillar att kolla på *vem vet mest*

8. Jag är svår att komma inpå livet, är mer restriktiv idag vilka jag vill ha nära.

9. Om jag hör Petra Marklunds *händerna mot himlen* så tänker jag alltid på min dotter Agnes och det kommer jag alltid göra för då låg hon i min mage och sparkade medan jag körde bil o skruvade upp volymen.

10. Har dom senaste åren blivit spruträdd.

Av Angelica - 5 april 2014 08:27

Då har man blivit av med gallblåsan. Allting har gått så bra så, och den här gången var bemötandet jättebra till skillnad från första gången jag låg inne då det var lite kort i tonen.

Dom hade ssk studenter det kändes som om att det var himla mycket folk.

Nu är jag sjukskriven en vecka. Jag tar det lite lugnt såhär i början, jag har inte direkt ont men det känns konstigt med fyra hål i magen liksom. Det är jobbigt värre att skratta och hosta men det läker ju som det ska och det är huvudsaken.
Idag åker vi nog ut till landet en sväng, Magnus skulle fiska medan jag nog bara slappar i solen.

Det är väl allt just nu.

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards