Nejlikan

Alla inlägg under juli 2012

Av Angelica - 17 juli 2012 20:59

Har väldigt svårt att hitta inspiration till att blogga. Men kommer med en liten update iaf.


Har haft en veckas semester med underbart väder och bara göra var man själv vill. Jag har en hel del bilder på kameran som jag ska lägga upp vid tillfälle.


Nu har jag börjat jobba igen. Jag trivs himla bra med mitt arbete så jag tycker om att vara där. Nu samåker jag med Sanna för vi båda bor ju i Strängnäs, det är trevligt med hennes sällskap.


Om någon har missat det på facebook så ska jag o min kära sambo bli föräldrar någon gång i början på nästa år..


Det är allt ni får veta just nu. Återkommer med bilderna vid lämpligt tillfälle..

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards