Nejlikan

Alla inlägg under juni 2014

Av Angelica - 25 juni 2014 18:05

Vansinnigt dålig uppdatering. Det har varit så galet mycket med flytt, renovera rummet på landet, jobb osv. 

Vi trivs jättebra i lägenheten, det kommer dröja innan vi kommit iordning ordentligt så bilder blir det nog inte på bra många månader, det ska tapetseras o fixas.

Jag jobbar den här och nästa vecka sen så är det äntligen semester.Det ända som är inplanerat är några dagar i Gbg. Annars är inget bestämt och det är väldigt skönt. Första året som fast anställd så betald semester sitter inte fel alls.

Jag kan inte minnas att jag skulle ha träffat en endaste kompis nu i Juni, jag varker orkar eller hinner men ska försöka bättra mej, bara jag kan få varva ner såsmåningom. 

Hoppas att vädret blir bättre snart, tack vare denna kyla så har jag åkt på nån dunderförkylning med rinnsnuva, så jag ska kurera mej ikväll för jag vill inte bli sjuk. 

Önskar alla läsare en härlig sommar! Jag bloggar nog inte förrän till hösten nästa gång..

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards