Nejlikan

Alla inlägg under mars 2015

Av Angelica - 22 mars 2015 10:59

Oerhört dåligt med bloggande. 

Jag hade det jätteslitigt veckorna utan min kollega. Sedan åkte Magnus på någon typ av överansträngning i fötterna så dom var stora som fotbollar på kvällarna o han kunde knappt gå, så det blev att skjutsa lite hit o dit till olika läkarbesök för att utesluta att det hade något med hans diabetes att göra. 

Vi har varit i Linköping två vändor för att titta på LHC-HV men tyvärr har det blivit förlust båda gångerna, hoppas att dock att HV kan vinna o gå vidare till semifinal. 

Bröllopsplaneringen går framåt. Vi har fått provsmaka tårtfyllningar från chokladhuset i Nynäshamn. Det lutar åt en hallon/passionstårta med vaniljbottnar. Men jag vill även prova mango och sen kombinationen passion/vit choklad. 
Den 7e Mars så åkte jag o svärmor ner till Nyköping för att prova klänningar. Jag hittade en jättefin från Lilly. Köpte även en halvlång slöja till. Så den ska sys in lite o fållas så kan jag hämta den i September. Nästa Söndag den 29e Mars så ska vi till Nynäs havsbad och provsmaka menyn, så framåt går det. Det dröjer dock ett tag till innan vi kan skicka iväg inbjudningskorten. Men tiden har hittills gått fort..



Idag är jag hemma solokvist, Magnus skulle ut o fiska. Då tänkte jag passa på att gå in i min bakbubbla, det blir kanelbullar och kärleksmums. Spotify på högsta volym också förstås. 


I Onsdags fick vi ta bort Tuva för hon hade äggstockscystor så hon hade bara blivit sämre sa veterinären. Har varit rätt så deppig för jag tyckte om henne så mycket. Så nu är dom bara 3st och den här gången skaffar vi ingen mer, nu är det skillnad också för det är 2 hanar och 1 hona och det fungerar bättre. 

Annars är allt som vanligt. Jobbet rullar på och även träningen håller jag igång med. 
Satt på hemnet idag och har hittat en sommarstuga jag vart förälskad i. Funderar på att investera lite pengar i den, men ska dubbelkolla med pappa först o sen Magnus också men jag är rejält sugen.. 

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards