Nejlikan

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Angelica - 23 februari 2011 20:47

Nu har jag jobbat några dagar och det har gått bra. Idag har jag dock varit ledig, så jag började med att träna sen så åkte jag hem och duschade och satte sedan igång med städning. Jag hann med köket för sen kom Jenny o Mimmi på lunch här. Jag bjöd på Potatis och lax, supergott!


Sen fortsatte jag att damma, dammsuga o torka golven och när jag var klar kom Ginger så vi tog en kvällsfika. Nu är det bara två dagar kvar sen så kommer Stefan hem till mej. Tur att man jobbar mycket så veckorna går så snabbt.


I helgen så ska vi ut och äta med Stefans mamma. Stefan fick det i födelsedagspresent utav henne att hon bjuder ut oss på middag. Annars hoppas jag att vi bara ska umgås och mysa.

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards