Nejlikan

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Angelica - 20 februari 2011 16:57

Vilken bra helg det har varit. I Fredagskväll så hade jag och Stefan en riktig myskväll först käkade vi tacopaj och till efterätt  glass med smält choklad och banan  

Vi hade även hyrt två filmer den ena var skitkass, så den stängde vi av efter en halvtimme. Den andra kan jag rekommendera den heter Inhale och handlar om en familj där dottern är sjuk och behöver en ny lunga, spännande thriller!


Det här visade termometern i Lördags morse kl 8. Riktigt kallt!


 


Igår så sov vi ut sen så åkte vi ut till Lövsta för en skön vinterpromenad, ångrar lite att vi inte tog med varm choklad men det får vi ta nästa gång. När vi kom hem åt vi lunch sen la vi oss på varsin soffa o slöade lite. På kvällen så hände det inte mycket alls. Det var ändå en rätt bra dag.


Vackra fridfulla Lövsta!


  Nyttigt och supergott mellis!

 




Idag har jag jobbat. Sen var jag och handlade lite mat jag behöver när jag är själv kommande vecka. Fan vad det suger, ursäkta språket men jag hatar det innan det ens har börjat.  


Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards