Nejlikan

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Angelica - 16 februari 2011 21:30

I Måndags så var jag ledig så jag var nere på stan med Jenny och åt lunch och jag städade lite här hemma också. När Stefan kom hem så fick jag goda små chokladhjärtan med olika fyllningar, supergoda. Utav mej fick han detta, i kortet står det några väl valda ord..


 


Igår jobbade jag på Åsen, det var mysigt. Åsen har så underbara brukare. Idag jobbade jag på Eken och imorrn på förmiddan är jag på Björken sen på eftermiddagen så går jag ner och är på Knutpunkten. Ni förstår att det blir mycket variation, men jag tycker att det är rätt skönt just nu!!


En rolig sak är att Stefan börjar på ett nytt jobb nästa vecka. Han ska jobba på bilprovningen, hoppas verkligen han ska trivas!! Det tråkiga är att han ska gå på kurs i 4-8 veckor så jag kommer få vara hemma helt själv på veckorna.

Jag kan tycka det är skönt att vara hemma nåra dagar sådär men inte såhär länge!! så jag har raggat lite på en del vänner och sagt att dom får komma hit och hålla mej sällskap, ska även försöka ha Albin här en del. Hoppas kursen går snabbt, för det kommer vara jävligt ensamt att sova ensam alla dessa nätter!!  


Imorrn fyller förresten lilla mini 8år. Tänk att min älskade lilla undulat börjar bli gammal. Världens finaste  


En liten ego bild. So serious!

 


Snart läggdags! Godnatt mina vänner!!

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards