Nejlikan

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Angelica - 11 februari 2011 09:56

Jag åkte på att jobba i Tisdags ändå, jag jobbade eftermiddag på en avdelning på tallhöjden. Den avdelningen var supermysig, jobbade även Onsdagen där.
Igår så jobbade jag på eken sen så skulle jag ner på stan o fika med Ginger. Det var sjukt snöigt och blåsigt igår men vi fikade och jag skulle handlat lite på Åhlens men när jag ska betala visar det sig att jag inte har pengar på kontot. Så jag går o kollar kontoutdraget och då visar det sig att radiotjänst dragit pengar, då blir jag skitförbannad. Så tänkte ringa och skälla ut dom idag. Igårkväll så fick Stefan komma o hämta mej för bussarna slutade gå, sen på kvällen kom svärmor hit och sov över.

I morse följde jag med henne ner till stationen för jag skulle köpa busskort också. Jag ska ner på stan senare och köpa dom där grejerna på Åhlens. Jag får mycket motion idag när bussarna är inställda, det är jobbigt att pulsa fram, det är så himla mycket snö.


Idag så ska jag baka bröd. Imorgon o på Söndag så jobbar jag.

Trevligt helg!

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards