Nejlikan

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Angelica - 29 januari 2011 17:04

Igår skulle vi ju haft myskväll men jag somnade snarkandes på soffan kl 19. Vaknade till en stund kl 22 men sen gick vi o la oss. Stefan tyckte kvällen var lagom rolig. Jag är dock inte förvånad, jag kände att jag var väldigt trött efter en hård vecka. Vi hade ju förlovningsdag igår med. Tänk att vi varit förlovade i 4år. Det firar vi på Söndag.

Idag så slappade vi framför tvn. Sen drog vi till elgiganten och köpte min efterlängtade kamera. Det blev en Canon ixus, jättefin!
Efteråt släppte Stefan av mej i stan och han åkte o klippte sig. Jag köpte present till Jossan och så köpte jag snygga servettringar. Nu är jag färdighandlad på födelsedagspresenter för ett tag, jag har köpt present till Pappa, Farfar och Jossan.
Hoppas min ( inte alltid tacksamma) syster blir glad för jag har lagt ner mycket tanke bakom hennes 18års present.


Ikväll blir det lugnt också. Jag har testat kameran lite så jag kommer lägga upp lite bilder här såsmåningom.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards