Nejlikan

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Angelica - 8 januari 2011 10:32

Hej mina fina bloggläsare och välkomna till min blogg fast på en ny sida. Varför jag byter är pga att Zoomin ska lägga ner sin sida vilket jag tycker är jättetråkigt då jag bloggat där sedan 2007. Så nu tänker jag fortsätta blogg här, jag hoppas ni hänger på..


Det var länge sen jag bloggade och sen sist har Zita varit sjuk, så vi fick åka till veterinären för undersökning, det var en ögoninflammation så hon får nu ögondroppar.


Igår så jobbade jag första dagen den här veckan, men det var en skitdag bokstavligt talat, sedan gnällde tanterna mycket så jag var heelt slut efter jobbet. Stefan hämtade mej sen när jag slutat så var vi o hämtade Albin som vi har här i helgen.
På kvällen sen var vi nere hos Anders o Madde och spelade spel, drack vin och hundarna lekte lite. Idag är vi rätt slöa, jag har varit ute med Albin en sväng så vi får se vad som händer idag.


Jag utlovade ju bilder också, sen länge.Så nu kommer bilder på från våran 3 rätters middag på nyår och lite annat.

 

Albin


 

Vaniljpannacotta med bär

 

Fläskfile med klyftpotatis och vitlöksbröd

   

Parmalindad prinskorv o krustader med kräftröra. Mums!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards