Nejlikan

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Angelica - 25 januari 2011 19:16

Jag hade en jättemysig dröm inatt. Man kan ju drömma de mest lustiga och mest osammanhängande saker som finns. Det jag drömmde inatt var väldigt verkligt. Jag och Stefan hade en liten dotter, hon var jättefin och vi visade stolt henne för allt o alla.

Jag gillade drömmen och man bli ju sugen på en liten en, speciellt efter att ha gosat mycket med Nova i helgen. Jag är dock Inte gravid och har inte tänkt att bli det på ett bra tag så släpp dom tankarna.

Jag har jobbat idag. Jag jobbade över en timme för jag skulle göra tipsfrågorna till imorgon, jösses vad dumt det blev, jag skulle skriva ut och då hitta vi dom plötsligt inte, då hade jag lagt in det på en annan av dagverksamheterna. Min kollega som hjälpte mej var inte överlycklig precis. Det löste sig och såsmåningom kunde vi åka hem.

Imorgon väntar träning och sen jobb. När jag kommer hem ska vi ner till tvättstugan, sen ska vi handla mat också, Stefan får sin lön imorrn och jag får min på Torsdag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards