Nejlikan

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Angelica - 13 januari 2011 22:32

Jag är rätt dålig på att uppdater bloggen. Det är så fullt upp i mitt liv, men jag gillar det!
Nu har jag tränat i Måndags o Igår och imorgon är det dags igen. Jag tränar på morgonen när det öppnar och sen så promenerar jag till jobbet. Det är lite motigt på morgonen när klockan ringer men det är en otroligt skön känsla efteråt!

Ikväll så var Taru här så vi fika sen så bestämde vi oss för att äta kinamat. Det var mysigt och gott. Hon åkte hem vid 21. Så efter det har jag fixat med mina naglar. Jag ska strax gå och lägga mej, måste upp tidigt imorrn.

Jag slutar halv 3 imorrn och då ska jag packa och greja sen åker vi till Jönköping. Det blir en helt med fullt upp som vanligt när man åker ner. imorrn kväll ska vi gå och se Svinalängorna på bio bl a.

Det blir nog en bra helg tror jag. Hoppas ni får en bra helg ni också!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards