Nejlikan

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Angelica - 10 januari 2011 16:49

I helgen har Albin varit här. Vi lånade honom lite. Han är så himla mysig att ha här och man får komma ut och röra på sig. Han åkte hem igår eftermiddag och Stefan och jag drog till Ikea. Vi har varit ute efter vitrinskåp, tv bänk och soffbord ett tag nu så igår slog vi till. Hela kvällen gick åt till att montera ihop och fixa. Vi blev aldrig klara så just nu ser det ut som världens krigszon här hemma, På riktigt!!

Idag började dagen tidigt. Jag tog bussen till gymmet och var där 6.45 När dom öppnade kl 7 så körde jag igång att träna sen duschade jag och gick till jobbet. Riktigt skön start på dagen! Jag kom hem från jobbet för en stund sedan och väntar nu på Stefan så vi kan bli klara med allting idag. Resten av veckan blir det jobb och träning och på Fredag åker vi till Jönköping.


Ha det gött!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards