Nejlikan

Alla inlägg under juni 2011

Av Angelica - 1 juni 2011 08:27

Då var vi äntligen inne i Juni månad, en riktig sommarmånad. Helt underbart.

I helgen gjorde vi inget speciellt alls, tror det var en av dom tråkigste helgerna på länge, men är man för lat för att ta sig för nåt vettigt då får man skylla sig själv.

I Måndags och igår jobbade jag, men idag tänkte jag vara ledig. Jenny kommer hit om ett tag och då ska jag slinga hennes hår, vi ska väl äta här o bara ha en mysig dag. I eftermiddag ska jag iväg på ett ställe sen ikväll så kanske Jesse (våran ex-granne) skulle komma förbi på fika, den som lever får se..

Alltså det kommer hända så mycket kul framöver så jag får nypa mej i armen för att förstå att det är sant. Inom loppet av 3 veckor så ska vi åka på en weekend till Dalarö, jag ska picknicka med Anna. Fina Beccan kommer hit o hälsar på, vi ska på bröllop, jag börjar på mitt 13 veckors sommarschema, M.M


På Lördag har jag hört att det ska bli fint väder, så efter Stefan jobbat ska vi åka till Lövsta och kanske blir det årets första dopp, hoppas det bildbevis kommer isf.

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards