Nejlikan

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Angelica - 21 juni 2011 20:30

Vill börja med att säga att min fina Farfar tyvärr har gått bort. Han somnade in igår kl 5 och det känns så himla tråkigt.   Dock har jag hunnit och sörja lite och funderat. Han uppnådde en ålder av 90år och har varit med om mycket i sitt liv. Han var sjuk de sista veckorna och nu får han äntligen vila i frid   


I helgen var vi ju på bröllop. Vigseln var såå himla vacker, den vackraste jag varit med om, jag blev så rörd. Festen efteråt bjöd på riktigt god mat, trevliga människor och mycket spex. Det var avslappnat och det gillar jag, när man kan vara sig själv och glädjas med alla.


  Så lyckliga och fina. Carin o Pejje. Min fina extra-mamma



Söta syster i en skitsnygg klänning


 

Den godaste bröllopstårta jag ätit



I veckan blir det som vanligt jobb och imorrn ska jag gå tidigare från jobbet för jag fick en akut tid hos tandhygienisten. Brukar ju bara gå en gång om året och det brukar vara i December men jag har sån gräslig tandsten nu igen så får fixa det. Det är mitt enda problem,tandstenen alltså, för jag har aldrig haft ett enda hål i tänderna och jag skryter med det för att jag är stolt över att ha en så bra tandhälsa.


Ps. Kommenterade min favvobloggerska och fick ett roligt svar tillbaka, det värmer

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards