Nejlikan

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Angelica - 6 juni 2011 14:39

Idag är det ju Nationaldagen. Hurra för Sverige!!


Denna veckan bjuder på enbart roliga saker.


Tisdag- Jobba hela dagen, men det ska bli så kul


Onsdag- Massage på morgonen, välbehövligt! Sen så kommer min fina vän Becca hit så då åker vi nog iväg ut på picknick och solbadar hela dagen sen får vi nog plocka upp Stefan på hemvägen när vi har bilen. Sen ska Becca sova över hos oss.


Torsdag- Frukost med trevligt sällskap sen tar vi tåget inåt Sthlm, Becca åker hem till Jönköping med jag åker vidare till Sollentuna och kusin Anna. Blir nog en mysig dag även där


Fredag- Jobba


Lördag- Då åker vi till Dalarö, och det ska bli så mysigt. Få komma bort från vardagen och bara ägna sig åt varandra. Vi sover även över där till Söndag.
Svärmor sitter fågelvakt, då blir Zita så glad o nöjd.



 


 


 

Jepp det var kallt. Men jag gjorde det med en viss tvekan, dock var det skönt efteråt..

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards