Nejlikan

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Angelica - 13 juni 2011 19:29

Jag börjar med att sammanfatta besöket jag fick av Beccan. Vi möttes upp i Onsdags på centralen här i Södertälje, vädret var lite sådär så vi gick hem till mej och lunchade sen så drog vi ner på stan en sväng och kikade runt lite. Sen åkte vi hem hit och satt på ballis, läste varsin bok och pratade om allt möjligt, lite skvaller sådär.


När Stefan kom hem på eftermiddagen så hade vädret blivit lite bättre. Då tog vi v50n och rejsade till Lövsta. Vi solade och jag tog mej ett litet dopp, det var fortfarande väldigt kallt. Sen åkte vi tillbaka hem efter några timmar. Vi gjorde paj och bakade muffins sen vart det soffläge och film


På Torsdag morgon sen så åt vi frulle sen bar det av för oss. Becca hoppade av i Stockholm för att åka bussen hem. Stackarn höll på att missa bussen men hade tur och hann med till slut, jag hade inte en tanke på att jag kanske skulle sagt att man går in på cityterminalen och tar bussen inifrån. Nåja slutet gott allt gott!


Det var såå roligt att träffa dej vännen! Du är så himla snäll o rolig, du ger mej mycket   Tack!



 

Fina Beccan, mys i Lövsta..

 

Me


Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards