Nejlikan

Alla inlägg den 29 december 2015

Av Angelica - 29 december 2015 21:22

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag gifte mej
Höll du några av dina nyårslöften?
Jag köpte ett gymkort och släpade mej till gymmet första halvan av året, men jag kom aldrig igång ordentligt efter sommaren. 
Fick någon du känner barn?
Min vän Therese fick en liten Ella, sen var det bara ytliga bekanta som fått barn, ingen jag umgås med.
Dog någon som stod dig nära?
Inga människor men två av mina undisar gick bort.
Vilka länder besökte du?
Grekland (Kreta) 
Är det något du saknade 2015 som du vill ha 2016?
Jag tror inte jag har kört en enda rejäl krogrunda/utekväll med dans så det värker i fötterna. Mer sånt 2016.
Vilket datum kommer du alltid att minnas?
Just från det här året är det 3 Oktober
Vad är det bästa som har hänt dig under året som gått?
Att få bli fru.
Vilket var ditt största misstag?
Att jobba så förbannat o vara nära att gå in i väggen. 
Vilket var ditt bästa inköp?
Vårt landställe utanför Gävle, som vi betalade 50/50 på. Hoppas det är en investering för hela livet.
Vad spenderade du mest pengar på?
Min jäkla bil, den är underbar men den har kostat en del i år.
Vad gjorde dej riktigt glad?
Att alla mina nära o kära har fått vara friska.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har varit sjukskriven flera veckor pga stress, så ja på sätt o vis.
Vilka låtar/artister kommer få dig att tänka på 2015?
Kent-Skogarna/ Sia- Elastic heart/ Alfons- Ganjaman? (pinsamhetsvarning på den sista)
Mådde du bättre eller sämre 2015 än vad du har gjort tidigare år?
Jag tror att jag personligen mått sämre kring min hälsa med stressen osv. Men inget kommer någonsin kunna slå år 2012.
Finns det något du önskar att du hade lagt ner mer tid på?
Träningen och avkoppling.
Finns det något du önskar att du hade lagt mindre tid på?
Mitt jobb, allt slit har inte lönat sig på något sätt så jag är glad över omplaceringen som blev.
Hur var din julafton?
Jättebra, firade med Magnus familj/släkt och det är alltid jättemysigt! 
Blev du kär?
Jaa lite nykär i min fina make 
Vilket program har varit det bästa på tv?
Paradise hotell och Criminal minds
Hatar du någon som du inte hatade förut?
Hmm hata är så starkt, nääe tycker mindre bra om en person möjligtvis.
Vilken var den bästa boken du har läst under året?
Det farliga Sverige, vilket också var den enda boken jag läst.
Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Eh.. ingen
Önskade du dig något som du fick?
vet inte redigt
Önskade du dig något du inte fick?
Ja
Vilken var årets bästa film?
Den som ligger färskast i minnet är The Intern som är en komedi med kärlek och värme med Anne Hathaway och Robert De Niro.
Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Jag träffar många människor i och med mitt jobb, många av dom är helt fantastiska.
Hur skulle du beskriva din klädstil?
Gillar klänningar och kjolar, men det ska vara bekvämt. 
Vem saknade du?
Saknar alltid Mamma o Agnes
Vilken var din bästa månad?
Oktober, både vigsel= träffa nära o kära och bröllopsresa= total avkoppling och ladda batterierna.
Hur kommer nästa år skilja sig från det här?
Det kommer innebära mycket kvalitetstid på landet förhoppningsvis. Kanske studier till hösten? Kanske börjar bli dags för en knoddis? Definitivt en ny bil. Är mest sugen på en nyare Mazda 6. Vi får väl se vad det nya året kan komma med.

Önskar er ett Gott Nytt År! Runt hörnet väntar ett år med massa nya möjliheter, våga vara lite crazy och ha förbannat roligt, vi lever bara en gång och livet är alldeles för kort!! 

Vi firar in nya året på landet, längtar!

 




Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards