Nejlikan

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Angelica - 22 april 2013 09:55

Haft en grymt bra helg. Jag ska dela med mej av lite bilder när jag kommer hem till min lya igen. Jag börjar komma tillbaka till mej själv. Jag har nämligen inte använt min kamera o tagit bilder sen i början av September när jag o Stefan var på herrgården, det är rätt olikt mej för jag älskar att fota o det är skönt att göra det igen   


I Fredags så hade jag en underbar sovmorgon sen så drog jag tillbaka till Södertälje för att köra nån liten snabbstädning o fräsha till mej lite. Sen var jag o hämtade Sanna i syd o så åkte vi o handlade lite till middagen. Vi käkade o drack lite vin o cider sen började vi kolla lets dance. Efter en stund kom Tessan över för hon var solokvist så då tänkte jag att det var roligare att komma över o hänga med oss. Så vi hade en lite mysig tjejkväll men mycket prat om allt o inget.
Älskar att hänga med mina underbara vänner!    Sent på kvällen kom Mange sen gick vi o la oss.




På Lördagen var det ju riktigt guldväder så vi drog ner till Manges landställe o bara hade det gött. Vi satt i solen o luncha, fikade o sen på kvällen kom hans kompis Jocke upp så då grillade vi. Premiärgrillningen o det var himla gott. Jag gick o la mej tidigt för jag hade huvudvärk av någon konstig anledning.




Igår var det ännu en härlig solig dag. Kändes lite vemodigt att dra från landet när vi satt o åt frulle ute i morgonsolen men det var bara att packa ihop sig. Vi drog till Nynäs o gjorde oss iordning inför att dra in till Sthlm. Jag drack med måtta den här gången innan vi åkte iväg.

Vi mötte upp hans vänner på medborgarplatsen o tog varsin öl. Sen gick vi o käkade brunch på nåt ställe där medan det blev en öl till. Begreppet "stor stark" levde ju den restaurangen upp till.   

Lagom runda under fötterna drog vi iväg till matchen o det var en himla bra match som Bajen givetvis vann med 2-1. Sen tog jag o Mange pendeln hem, rätt trötta o började nyktra till så vi var hemma efter kl 20 nångång. Då blev det soffläge o solsidan.

Jätteroliga o sociala vänner som jag gärna hänger med flera gånger det var SÅÅ roligt, jag vet att det låter lite sjukt att några öl o fotboll betyder så mycket. Men faktum är att det är precis vad jag behöver efter alla motgångar. Hitta på saker o bara leva i nuet o ha kul.


Idag ska jag nog åka o handla lite till middagen sen funderar jag på att baka också eller så tar jag det imorrn när jag kommit hem. Passar ju på att tvätta när jag är i Nynäs med så det ska jag väl göra. Sen spana efter en sjyst restaurang i Linköping som vi kan äta middag på, på Lördag innan konserten.

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards