Nejlikan

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Angelica - 15 april 2013 16:10

Igår så vaknade jag sent efter en skön sovmorgon. Jag gjorde iordning min goda frulle när jag såg att Mange ringt. Jag tänkte att jag börjar att käka så ringer jag om en stund. Ringde upp honom efter ca 15min o då hade hans polare fått förhinder för matchen dom skulle gå på så han frågade mej om jag ville hänga med. Jag svarade glatt ja o frågade när det var dags o han sa att jag behövde åka på direkten.

Stressigt som fan var det men jag tog pendeln till söder o vi hann efter att ha småsprungit hela vägen typ. Det var jätteroligt att se matchen (Bajen-IFK Värnamo) även om fotboll egentligen inte är min grej. Vi ska ju gå hela gänget nu på Söndag (21/4) så det blir en del fotboll men jag tycker det är kul att hitta på saker o att vara spontan är bara nyttigt för mitt kontrollbehov.


Idag har jag varit hos tandläkaren. Det gick fint, inga hål men den gamla vanliga tandstenen. Så jag bokade in en tid på Onsdag för att göra ordentligt rent i munnen. Imorrn ska jag också dutta lite med mej själv, det blir några timmar hos Katrin för att klippa o slinga håret. Slog en pling till jobbet idag med o anmälde att jag kan börja jobba igen så chefen skulle återkomma om pass.


Jag ska ärligt talat säga att jag finner det lite svårt att vara själv. Jag pratar ofta med fåglarna o ibland med mej själv. En vanesak, jag får ge det lite tid. Det har trots allt bara gått en vecka so far!




Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards