Nejlikan

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Angelica - 28 maj 2012 09:17

I veckan som gick så blev det tyvärr inte nåt jobb. Jag är inte jätteledsen för det för att solen har ju visat sig från sin bästa sida. Så jag har passat på att sitta ute o ha det skönt. Jag var faktiskt också o träffade Sanna en sväng nere vid hamnen, vi hade massor att prata om och sen käkade vi glass o tittade på båtar.

I Fredags skulle jag ju fått lön, men icke. Dom har slarvat på mitt jobb så jag fick ringa runt till alla möjliga o försöka lösa det. Arg som ett bi. Lönen ska komma nån gång den här veckan iaf.


I helgen har Stefan gjort volvon fin. Sen har vi varit på returen o slängt grejer. Oskar o Verra o Wincent var här en sväng igår.


Nu i veckan så har jag bara jobba på Fredag än sålänge. Imorgon ska jag till Eskilstuna. Jag ska lämna lite papper till chefen på Mälarsjukhuset. Sen så ska jag möta upp Sanna så ska vi gå o kika lite i stan. Det ser jag fram emot, att få utforska E-tuna. På Torsdag ska jag träffa Jenny en sväng med. Så den här veckan händer det lite. Känns roligt. Alltid kul att umgås med härliga vänner!

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards