Nejlikan

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Angelica - 11 maj 2012 08:57

Då var man på lite bättre humör igen. Nu blir det ett inlägg med lite trevligare ton.


Jag var hemma Måndag o Tisdag den här veckan. Jag har varit ute på långpromenader för det har varit så himla härligt väder. Sen i Onsdags så fortsatte min introduktion på Mälarsjukhuset, jag jobbade dag med en annan kvinna som jag trivdes mycket bra att jobba med.

Igår så jobbade jag kväll, vilket jag inte gjort på några år. Det gick också väldigt bra, jag börjar liksom tycka att det är roligt att jobba där, det känns så skönt när man börjar komma in i jobbet o rutinerna. HATAR att vara ny på jobbet man känner sig lite tappad bakom en vagn..

Så nu ska jag börja jobba på riktigt. Jag fick förslag på lite tider som jag skulle kolla om dom passar (dvs så att dom inte krockar med jobb i Södertälje).
Idag är jag hemma med min sambo som var allt annat än pigg igår när jag kom hem vid 22. Han mår bättre idag men ska ändå vara hemma idag så han blir pigg. Så i helgen är vi väldigt lediga, det tycker jag är skönt!


Uppdaterar framöver.  Trevlig helg!

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards