Nejlikan

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Angelica - 6 februari 2012 21:38

Idag har jag haft semester, jag har varit nere på stan o shoppat lite heminredning. Tanken var att jag skulle träffa Jenny men hon fick förhinder så jag fick köra solokvist.

Ikväll har jag även tagit lite kort på köket så ni bloggläsare skulle få se, Men jag hittar inte kabeln som behövs mellan kameran o datorn för att lägga in bilderna så ni får lov att vänta tills jag packat upp alla kartonger.


Imorgon väntar jobbet. Och snart blir det sängen då jag är dödstrött, det blir tidiga morgnar hela veckan för att jag samåker med Stefan och han börjar så himla tidigt.


Vill passa på att gratulera syster då hon fyller år imorgon!! Så grattis sis, hoppas du får en bra dag   

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards