Nejlikan

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Angelica - 3 februari 2012 21:01

Vi som längtat så mycket efter att flytta och nu sitter vi här i nya lyan, i vackra Strängnäs.. Allting med boendet är precis så bra som vi tänkt oss.


Tyvärr så har jag ej hunnit njuta så mycket som jag önskat.

I Fredags när vi skulle åka och fixa det sista med mäklaren fick jag ett trist samtal.

Vi börjar från början, min kära mor åkte in på sjukhus Måndagen den 23/1 och jag trodde inte så mycket, utan var mest glad att hon äntligen sökt vård då hon ej mått bra på senaste tiden. Det visade sig att hon var riktigt ordentligt sjuk och jag var tvungen att åka ner så snart jag kunde till Jönköping.


Jag var med och flyttade på Lördagen den 28/1 men sen på Söndagen så skjutsade Stefan med halva vägen och pappa hämtade mej sedan åkte vi direkt till sjukhuset.
Så jag har befunnit mej i Jönköping från i Söndags och kom hem i Onsdagskväll.

Mamma är på bättringsväg idag men fortfarande svårt sjuk, hon ska över helgen få åka hem på permission sen ska hon förmodligen tillbaka.


Så nu vet ni hur det ligger till och varför det har varit kämpigt.. Jag har otroligt mycket stöd från folk i min närhet och jag kämpar på för Mammas skull men även för min egen då jag måste orka med allt, jobb, körkort osv..

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards