Nejlikan

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Angelica - 21 april 2011 15:26

Jaha då var jag återigen färdigjobbad för den här veckan. Nu ska jag ha påskledigt, jag hade hoppats på att få jobba men ingen ville ha semester. Såå får bli en myshelg med Stefan. Han jobbas iofs imorgon men sen är han ledig 3dagar.

På Måndag så ska jag åka hem till Jönköping. Jag kommer att vara där tills på på Onsdag. När jag kommer ner på Måndagkväll så ska kommer Madde o hämtar mej så jag ska sova hos henne och sen på Tisdagen så ska vi gå på stan o lager 157 antagligen.

Sen ska jag åka hem till Pappas lägenhet och göra mej iordning lite för sen så på kvällen så ska Carin bjuda ut mej och Patrik på restaurang för att fira oss (Patrik fyller på Tisdag) Sen bjuder jag Patrik på bio (födelsedagspresent från mej) sen ska jag hem till dom och sova.

Sen är tanken att Pappa ska hämta mej på Onsdag morgon och sen äter vi frukost ute någonstans sen skjutsar han mej till stationen. Pappa är ju bortrest nu, dom är på Kap verde, ska bli roligt att höra vad han tycker om resan.
Fullspäckat som ni förstår!


Nu vill jag bara passa på att önska er alla en riktigt Glad Påsk!  

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards