Nejlikan

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Angelica - 9 april 2011 13:14

Nu har jag jobbat här mån-fre så jag har inte haft tid eller ork att blogga, har heller inte funnits något speciellt att blogga om.


Idag är jag ledig så kl 15 så ska vi vara hos familjen Johansson för att fira Moa som fyllde 14 igår. Ikväll ska jag nog bara slöa i soffan med ett glas vin el baileys, vi var faktiskt och handlade lite på systemet igår, Mums! Stefan skulle nog dra till Oskar, vet inte vad dom skulle hitta på.


Sen så jobbar jag igen imorgon till på Torsdag. Fullt upp som ni förstår men det är roligt. Längtar väldigt mycket till Torsdag o Fredag för en av dagarna ska jag på massage. Sen får man se om kommande helg bjuder på jobb..


Jag har inte tränat på hela veckan, för att jag jobbat och inte hunnit det på morgonen, vill inte alltid hålla på o krångla med mina arbetstider, kommande vecka ska jag iaf träna Måndag och Fredag, då blir det stenhårt!

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards