Nejlikan

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Angelica - 15 april 2011 19:41

Igår jobbade jag sista dagen på den här veckan. Ska bli lite skönt med ledighet, men hade ärligt talat hellre jobbat, dock kan inte alla vara sjuka jämt.

Idag har jag varit väldigt flitig. Jag började dagen på gymmet, sen gick jag till massören där jag hade såå skönt, massage är något alla borde unna sig. Sen åkte jag hem och där blev det städning. Dammat, dammsugit och torkat golv. La ut mattan på balkongen och torkade golvet där med..

Imorgon så skulle jag åkt till Stockholm med Annika. Hon vart tråkigt nog sjuk. Inte första gången den här månaden jag blir så otroligt besviken då mina planer med vänner skiter sig pga sjukdom, men det är ju inget man kan rå för men det suger!!


Vi var iaf på plantagen och köpte lite blommor så jag har nåt att sysselsätta mej med med imorgon. Stefan ska nämligen jobba. Blir kanske en sväng ner på stan o kika med.

Trevlig helg!

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards