Nejlikan

Alla inlägg den 24 augusti 2015

Av Angelica - 24 augusti 2015 19:40

Måndag igen. Min arbetsdag har varit lite rörig, massor att göra men såå lite tid. Jobbade till 17 idag sen så fick jag lov att ge mej.
Ikväll är Mange o kikar på derbyt mellan DIF-Bajen men verkar vara en trögstartad match enligt kvällstidningarna, bengaler o idioter antar jag. Då passar jag på att lägga i en färginpackning i mitt svintohår. Jag tror aldrig att det har varit så slitet som det är nu men jag har inte råd anser jag att klippa o slinga i slutet av denna månad o sen i Oktober inför bröllopet så därför får jag köra med mitt svintohår drygt en månad till. Ska till frissan 1 Oktober så att det är fräscht till den stora dagen.
I helgen var vi i Jönköping. Hade det väldigt bra med långa sovmorgnar, det var precis vad jag behövde men efter denna dan känner man sig riktigt rökig i huvudet igen, jaja 4 dagars vecka är inte fy skam.

Är solokvist på Onsdag med men då blir det nog att förena nytta med nöje, dvs packa en kartong till med grejer att ta med till stugan, vi har redan packat en kartong så.

Längtar enormt mycket till stugan, faktiskt liiite mer än bröllopet. 


Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards