Nejlikan

Alla inlägg den 17 november 2015

Av Angelica - 17 november 2015 21:58

Jag är liksom hela världen bedrövad över det tragiska som skett i Paris. Vaknade i Lördags morse och läste nyheten, stackars alla inblanade. IS tycker jag man kan deportera till en öde jävla ö så kan dom ha det så roligt där, vidriga as är vad dom är! 

I Torsdags kväll var vi o hämtade Beccan på Sabbatsberg efter en operation och skjutsade hem henne. Vi bestämde då också definitivt att vi skulle komma på Fredagkvällen och umgås lite, så vi hämtade mat från indiska köket och köpte godis och hade en mysig kväll!

I Lördags så åkte vi runt lunch till Norrköping och checkade in på scandic, sedan slappade vi lite innan vi gjorde oss iordning för middag och sen showen med fantastiska Mia, alltså jag har inte skrattat så mycket i hela mitt liv, 2 timmar skrattfest. Hon är en av Sveriges största talanger, har ni möjlighet att se showen så ta chansen!

Jobbar på som vanligt och det går bara fint, nu är sjukskrivningen helt över. 

Ikväll är Mange iväg med jobbet och jag bakar bröd. Vi måste ta tag i våra liv kom vi fram till igår, sommaren har vi ätit massa gott och det har fortsatt genom hösten med hämtmat, godis, chips osv. Inte skitskoj att ställa sig på vågen igår men har jag gett mej fan på nåt så brukar jag kunna hålla det. Dessvärre har det där med träningen halkat efter och det blir nog inte bättre den här sidan om året. Har ett läkemedel som jag inte ätit på ett tag men som ska stabilisera sockret så jag inte blir så jädra sugen så kör igång med det nu också.

I helgen åker vi till landet.


Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards