Nejlikan

Alla inlägg den 13 november 2014

Av Angelica - 13 november 2014 19:47

I slutat av förra veckan började jag känna mej krasslig men jag körde på med ipren och halstabletter.
Pappa o Marie var ju uppe i helgen. Det blev omtapetsering av vardagsrummet, såå ljust o fint. Tänk vad lite tapet kan göra för att lyfta ett rum. Marie o jag var en sväng i Haninge på dan o shoppade lite. Köpte en tröja till pappa i fars dag present. 

I Söndags var Magnus föräldrar här så vi fikade med tårta o kaffe. Är det något jag tycker är jobbigt o tungt med besök så är det när dom åker. Det blir så jäkla tomt tycker jag, det kan ju också ha att göra med att jag inte träffar min familj/släkt så himla ofta..

Jag har varit sjuk i tre dar, Magnus smittade mej med sin skit så jag har haft hosta o jätteont i halsen. Idag var första dan jag jobbade den här veckan, hur skönt som helst att gå till jobbet. Vi var faktiskt en sväng i Södertälje igår kväll. Tessan o Jesse ska ju flytta 1 December så vi var och lämnade av alla våra flyttkartonger o fikade. Det blev en väldans massa skålande med Theodor, han är en så go o glad unge.

På Lördag så ska jag, Mange o Beccan gå å se DIF-HV71 i globen. Det ska bli enormt roligt!! Vi får se om vi går ut o äter hela gänget sen.
På Söndag skulle Mange fiska så jag får se vad jag hittar på. Jag hade en plan på att stå o hålla span i trapphuset (det var en 3:a till salu i vår trapp) men lägenheten har sålts innan visning så det blir inget tjuvkikande.
Jag har lite mycket i huvudet nu vad gäller planering, jag har ett stort kontrollbehov så det är därför, vad det gäller får ni veta nästa år.. (Jag är inte gravid om det var någon som tänkte tanken)

Igår ringde förresten Stefan. Vi hörs av lite sporadiskt sådär då o då. Dom sex åren vi hade ihop har satt sina spår, vi kommer nog alltid ägna varandra en liten tanke även om livet förändras med tiden. Han är en fin kille så jag är väldigt lycklig att vi båda har fått det så bra på varsina håll..

Datorn håller förresten på att packa ihop, kommer inte lägga in några bilder på den här datorn utan jag ska köpa en ny såsmåningom. Den här datorn köpte jag inför att jag skulle flytta till Södertälje o ihop med Stefan. Den har hållt väldigt bra.


Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards