Nejlikan

Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Angelica - 9 oktober 2014 20:37

I helgen som var gjorde vi verkligen inget speciellt. Storstädning var det enda som vi tog tag i. Magnus har bundit flugor och jag har pysslat ihop ett fotoalbum med Agnes bilder. Är inte helt klart än men jag måste funderar lite, inget man bara rafsar ihop hur som helst.

I Måndags var jag och hämta ut ett larm hos en person som bott i en stor villa. Han hade gått bort och hans systerdöttrar var där och han efterlämnade sig en lite röd katt vid namn August.. Dessa små söta kattögon som tittar på mej hade jag lite svårt att motstå.. Såå vi bytte telefonnummer så skulle jag fundera på saken.
Efter att ha funderat i enbart några timmar så insåg att jag det var en dålig idé, men där och då kändes det så självklart att jag skulle ta med mej denna lilla kissen hem. Jag ska höra av mej till kvinnan imorrn och meddela mitt besked.

Jo jag jobbar ju med larm dagtid mån-fre. Nu är det så att jag är nyfiken på vad nattpatrullen gör och hur dom jobbar, för jag tror att det är bra att få förståelse för varandra. Så om två veckor ska jag in och jobba en natt. Det ska verkligen bli roligt och samtidigt en utmaning för jag är ingen nattmänniska, jag kommer jobba med den gruppen som har det jobbigaste området, det blir inget ligga på latsidan inte. 

I helgen åker jag till Vadstena med mina underbara kusiner Anna o Linda. Vi ska bara koppla av, spaa och äta gott o massa tjejsnack. Tanken var att alla kusinerna skulle åka men Jossan och Emma kunde inte så det blir bara storasystrarna. Varför vi hamna i Vadstena var för att vi skulle försöka mötas i mitten. 
Anna (Sollentuna),Linda (Göteborg),Emma (Kalmar),Jossan (Jkpg) o jag i Vh då. 
Jag och Anna ska samåka så hon plockar upp mej i Södertälje på Lördag sen bär det iväg.

Önskar er en trevlig helg! 

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards