Nejlikan

Alla inlägg den 27 maj 2013

Av Angelica - 27 maj 2013 11:56

Jobbade ju tyyp hela förra veckan förutom Måndagen. Då kom Tessan över o så satt vi i solen o snacka lite skit några timmar.


I Fredags så hängde jag o Mange bara hemma typ. Vi lagade lite mat o kikade på skärgårdsdoktorn, den gamla hederliga serien har ju börjat sändas igen.


I Lördags så sov vi ut för vi behövde det efter en hård arbetsvecka, sen åkte vi ner på stan o luncha o titta i butiker.

Tanken var att jag skulle haft Sanna o Erik på middag på kvällen då Mange skulle på 50 års middag inne i stan, men jag var så seg o inte pigg alls på det så jag ställde in.

På förkvällen ringde dock Maggan o undra om vi kunde ta en öl, min tanke var inte att gå ut för jag orkade egentligen inte. Men vi drack lite här hemma sen så vart det berget ändå. 


Det blev en riktigt rolig kväll. Träffade kul människor sen blev det efterfest i Rosenlund hos en trevlig kille o hans polare. Jag var där i typ en halvtimme för min lilla fylla började vända till den dåliga sidan då. Jag var lite svinig kan man säga o jag skäms för att jag gjorde den killen besviken.

Tog taxi hem där min kära pojkvän väntade på mej. Maggan tog taxi hem lite senare men kul hade vi verkligen!


Igår var jag svinbakis hela dan, det var iofs Mange också. Så vi hade filmdag o bara låg i soffan. På kvällen var vi o hämtade pizza.


Idag är jag ledig. Ska på fotboll ikväll med härligt gäng. Ikväll möter Bajen- Jönköping. Hehe gissa vilka jag håller på??

Sen tror jag att det lutar åt jobb hela veckan..




Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards