Nejlikan

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Angelica - 15 april 2012 16:27

Det har dröjt riktigt länge sen jag bloggade nu. Jag vart bara ledig i två dagar sen ringde jobbet och behövde mej igen. Sen har jag jobbat hela den här veckan, alltid lika roligt!
Jag ska jobba imorgon också, framåt i veckan så får vi se. Jag hade tänkt ta med Hugo till jobbet nån dag när jag ledig.

I Torsdags så var jag på arbetsintervju på mälarsjukhuset igen. Denna gången var det på en geriatrisk avdelning och dom behövde folk på timmar och det funkar ju att nåra kvällar o helger i månaden. Det gick bra, hon ska kolla med mina referenser sen så ska vi planera in introdagar.


Den här helgen har Stefan jobbat så jag har passat på att städa.


Idag så var det årsmöte i våran bostadsförening. Vi tänkte först skit i det men sen kom en granne och ringde på o tyckte att det var bra om vi gick, såå vi var ju så illa tvugna.

Det gick rätt bra förutom att jag blev revisor suppleant. Grejen var att jag tänkte hålla så låg profil som möjligt men hon som var ordinarie tittade på mej o frågade liksom "du kanske vill?" inför alla. Jaa vad skulle jag säga, fanns ingen som var villig alls faktiskt. Så jag tänkte nåja jag kan ju försöka världen går nog inte under, eller så kanske den gör det.. Ibland så kanske jag skulle hålla truten stängd. Stefan kom lindrigt undan, han vart bara justerare.


Igår så hade vi två älgar här. Dom var så stora (jag kommer aldrig sluta förvånas av hur stora älgar är) och gick o knaprade på träden på baksidan. Vi tog lite bilder o filmade (videoklipp på FB).


Ni ska få se lite bilder, sen ska ni också få se bild på vad jag fick från jobbet.

Jag bloggar när jag får tid nästa gång.


 

Allt detta fina fick jag utav jobbet när jag fyllde år och det var sista dagen på vikarietet.


 

Den ena av älgarna


 

Den andra

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards