Nejlikan

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Angelica - 28 mars 2012 18:46

Idag har jag haft semester, jag hade en del planer men dagen blev lite annorlunda.


Jag åkte in till Södertälje för att jag skulle ha massage kl 11. Som vanligt var det hur skönt som helst.

Sen var tanken att jag skulle lunchat med några på samtrans, men när jag ringde Johan så var han sjuk o dom andra hade lunch olika tider,så vi får skjuta på den där lunchen.


Jag skulle träffat Therese senare på dagen men när det nu blev ändring så åkte jag till Brunnsäng och plockade upp henne. Så åkte vi ner till stan och lunchade. Jag inhandlade nya skor som var såå fina o sköna, dom hade lite klack för ovanlighetens skull, så nu ska jag gå in dom.

Efter en runda på stan så åkte vi till Plantagen och där köpte jag en blomma till en avdelning på jobbet (min tanke var att jag skulle bjuda båda avdelningarna på tårta, men på den ena avdelningen är dom så jävla ståndaktiga så dom får en blomma istället).


Sen var Therese snäll o följde med mej till Willys när jag skulle storhandla, sen skjutsa jag hem henne o drog hem själv.
Det var en jättemysig dag faktiskt!


 

Therese o jag   







Just nu sitter jag och har världens ångest över det här med att jag ska byta jobb. Fruktansvärt hemskt, nu har jag en förståelse för hur människor med panikångest känner sig.. Jag måste få fundera lite till och värdera om vissa saker 


 



Idag går tankarna även till underbara Linkan och hans familj. Det är idag 2 år sedan du lämnade oss här på jorden  

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards