Nejlikan

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Angelica - 23 oktober 2011 19:17

Jag har haft en bra vecka.


Jag hade ju bara en körlektion den här veckan och den gick bra faktiskt. Snart är det dags för halkbanan, jag börjar bli lite nervös men alla säger ju att det är så hysteriskt kul så man får ju hoppas att jag också får så roligt.


I helgen så har det inte hänt så mycket. Jag har sovit så länge både Lördag o Söndag, men jag behövde verkligen det. Jag har varit sjukt trött på vardagarna.


Vi var iaf på bio igår kväll och såg en helt underbar film. Den heter One day (en dag) och den handlar om Dexter och Emma som är vänner och man får följa dom under exakt samma dag under 20år. Den filmen är romantisk, fylld med humor och stundtals allvarlig.

Jag grät för första gången på bio, det är inte likt mej för jag brukar kunna hålla igen men jag kunde verkligen inte, jag sansade med så pass att jag inte satt och stortjöt, till skillnad mot hon som satt ovanför mej..

Med detta vill jag förmedla att ni bara måste se denna filmen. Lätt årets bästa film!!


Idag var vi ute och promenerad i solskenet och jag lovade ju att bjuda på lite bilder innan månaden var slut. Så här kommer några från Lövsta och en på Hugo.


Fridfullt



  Vackert


 

Lillskrutt i sängen, ryggläge



Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards