Nejlikan

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Angelica - 16 oktober 2011 20:03

Denna gågna veckan har jag haft massor att göra. Sedan har lite annat strulat.


Jag hade ju två körlektioner varav en där Stefan följde med. Båda lektionerna gick åt skogen totalt. Jag är sur och otroligt besviken på mej själv, om jag ska ha nåt körkort innan jul får jag skärpa mej.

Sedan har jag deltagit i möten. En del har varit roligt och intressant.


Efter APT mötet i Onsdags skulle jag o cheferna titta på mitt schema (vi har årsarbetstid) då man kan se om man har minus tid eller plus tid.Jag låg 9 timmar minus vilket inte kunde stämma, så när vi går igenom och tittar vad som är fel så har jag fått ett schema med för korta tider.

Inte roligt alls, så nu hela Oktober måste jag försöka ta igen den tiden jag missat, vilket inte är helt lätt då jag bokat in körlektioner och annat, men det är bara att försöka lösa, jag har fått förlänga de flesta dagarna..


I helgen har vi varit och utforskat Trosa och Strängnäs.


I veckan väntas jobb, och en efterlängtad massage. Sedan har jag en körlektion inbokad som jag verkligen ska försöka göra bra ifrån mej på.

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards