Nejlikan

Alla inlägg den 15 februari 2016

Av Angelica - 15 februari 2016 16:07

Nu var det länge sen jag bloggade men det har varit fullt upp alla helger o fortsätter så de kommande helgerna också.

David o Magnus åkte upp och fixade rören under veckan som var. Det var en ispropp men det verkar vara fixat tillfälligt så får vi se om vi i sommar måste gräva upp och isolera om eller hur vi kan lösa det.

Jag har jobbat som vanligt i veckorna. Jobbar oftast 4 dagars veckor med tanke på mina 80% så det är skönt att ha den där extradan i veckan ledigt.

Vi provade på badminton förra veckan och det var himla skoj så vi ska köra en gång i veckan åtminstone, jag tror att om man ska köra någon typ av träning så måste man hitta något som är roligt. Gymmet har jag provat på 2 ggr i mitt liv och det är inte min grej, jag är övertaggad i början men sen hinner jag ledsna. Så vi får se om badminton håller i längden.

Nu under helgen som var så firade vi Pappa i Jönköping o Jossan fick sin present på Fredagskvällen.
Kommande helg åker vi till Axmar sen jobbar jag dom två kommande helgerna. En kollega ville jobba påskhelgen som jag egentligen skulle gjort så vi bytte, vilket gynnar mej oxå för då är jag långledig över påsken. Sen är det rätt skönt att ha jobbat klart sina helger. Jag får även fortsätta på den avdelningen som jag är på framöver vilket känns såå bra för jag älskar ju jobbet o mina goa kollegor.

Idag har jag varit o tvättat bilen o tvättat kläderna. Ska sortera lite i garderoben innan Magnus kommer hem. Har huvudvärk idag så känner mej lite låg. 

Det var allt från nu

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards