Nejlikan

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Angelica - 5 januari 2014 19:22

God fortsättning på er alla läsare!
Jag hoppas ni har haft en bra jul o nyår med nära o kära.


Vi firade ju som sagt jul i Mariefred. Det var himla mysigt. Vi hade ett barn på snart 3år där så självklart så hade vi tomte. Theodor som är Magnus kusinbarn var först lite rädd för tomten men sen så hjälpte han gladeligen tomten att dela ut julklappar.

 Under nyår så åkte vi ner till min familj o firade. Det var lugnt o skönt. Hade härliga dagar nere i Jönköping.

Vi har jobbat Torsdag och Fredag den här veckan o jag trivs bättre o bättre, det är ju så när man lär sig jobbet och känner sig mer självständig.

Nästa vecka är det ju fyra dagarsvecka så det blir verkligen mjukstart. Ikväll kollar vi på hockeyn o slappar.


I år fyller jag ju förresten 25år. Tyckte att det ska ju firas lite extra så spontanbokade en resa till Kreta igår. Får se om vi faktiskt åker men det var billigare om man bokade innan ett visst datum så jag gjorde det. Hoppas iaf att vi kommer iväg om det inte uppkommer nån bostad som vi helt plötsligt ska köpa.
Vi har förresten lagt ner radhuset som vi budade på. Ska meddela mäklaren att vi inte är intresserade längre.

Så ser mitt liv ut just nu. Det här året har jag förhoppningar på att det ska bli roligt och att nära o kära håller hälsan.



Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards