Nejlikan

Alla inlägg den 16 december 2013

Av Angelica - 16 december 2013 18:34

Min tid räcker verkligen inte till.
Mina nya arbetsuppgifter tar på krafterna. Det är verkligen fullt upp!
Jag börjar komma in i det och det känns himla roligt, idag körde jag själv då hon jag går intro med var ledig. Det kändes ansvarsfullt skulle jag vilja säga.

Förra veckan så jobbade vi hela veckan. I Lördags så var vi på julbord, jag och familjen Larsson. Vi var på Nynäsgården här i Nynäs. Maten var fantastisk, mycket fräscht och bra julbord.


Igår grejade vi här hemma, satte upp lampor, dammsög osv.


I och med mitt vik så har jag ju semesterdagar. Så jag la in om semester den 27 o 30/12. Vilket innebär att jag jobbar nästa Måndag sen är jag ledig i 9 dagar, så jäkla gött!

Julafton firar vi i Mariefred med Magnus släkt. Sen nyår åker vi ner till Min familj och firar. Så ser det ut för oss nu framöver. I helgen har vi bara en sak inplanerad än sålänge, Tessan o Jesses lilla Theodor ska döpas o vi ska deltaga.

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards