Nejlikan

Direktlänk till inlägg 10 juni 2012

10/6-12

Av Angelica - 10 juni 2012 18:57

Då har ännu en vecka gått. Jag har egentligen mest tid att uppdatera bloggen på Söndagar. Då har jag också lite att skriva om.


Jag har jobbat hela den gågna veckan. Förutom Onsdagen som var röd, men då jobbade jag hemma istället. Jag storstädade hemmet. Inte så himla roliga men men vad ska man göra.


I Fredags så var jag o Stefan nere och köpte en pizza att dela på. Det var himla gott alltså!! På kvällen var det soffläge som gällde. Det har varit en vecka med fullt upp på jobbet för oss båda.

Igår så var vi äntligen och handlade lite blommor till balkongen. Jag ska visa er lite bilder på dom i nästa inlägg. Det blev ett riktigt lyft för balkongen.

Sen på kvällen skulle Stefan på fest. Jag hade en kväll hemma solokvist. Jag frågade en del vänner vad dom hade för sig men jag hade så kort varsel så dom hade planerat annat. Det gjorde egentligen inte så mycket jag kollade film och handlade hem lite god mat. Köpte kyckling, avocado och keso.. Tänk att nåt så enkelt kan vara så gott.

Sen åkte jag och hämtade Stefan på kvällen.


Idag har vi varit på bio med Kimmo o Sandra. Vi såg Men in black 3. Nu var det ju så att dom andra valde filmen, dom ville se nåt i 3D så det blev den, inte riktigt min typ av film (kanske därför jag sov igenom halva)


Nu kommande vecka blir det fullt upp. Imorgon är jag nog ledig tror jag, då ska jag packa o fixa med det jag ska ha med mej hem till Jönköping. På Tisdag ska jag antagligen jobba sen på Onsdag åker jag.

Jag kommer vara borta några dagar. Ska träffa mina underbara vänner, ha kvalitetstid med lilla mamma. Sen på Fredag tar lillsyrran studenten så då blir det fullt upp hela dagen med det. Tror detta kommer bli en guldvecka!!


Förresten idag körde jag upp till kungens kurva för första gången, det var jävligt läskigt men det gick rätt bra. Så nu hoppas jag även att det går lika bra att köra ner till Jönköping. Har aldrig kört så långt själv, det blir sammanlagt ca 80mil.


Sen efter att denna veckan har gått så har vi blivit en familjemedlem mindre. Hugo ska flytta till en förskola. Där han får kompisar och får vara ute o skutta o få uppmärksamhet. Jag tror att han får det jättebra men vi kommer sakna honom..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 22 augusti 2020 22:06

Då har det gått några månader sen sist igen.    Jag började känna en enorm stress på den arbetsplats jag blev placerad på tillfälligt under coronakrisen när mitt jobb var stängt. Jag kämpade på så gott det gick ett tag det fungerade inte. I slute...

Av Angelica - 15 april 2020 16:14

Jag måste sluta utlova inlägg som inte blir av. Det har varit väldigt mycket det senaste med tanke på att jag jobbar inom vården men äldre så är det sjukt mycket att göra. Idag har jag sjukat mig då jag inte känner mig helt kry. Alva har även blivit ...

Av Angelica - 5 april 2020 20:17

Hej bloggen!Jag har sedan jag skrev senast för typ 1 1/2 år sedan inte direkt haft någon motivation. Nu när vi står mitt i coronakrisen och man inte kan åka någonstans och någon knappt vill träffas så finns ju tiden och så även motivationen så därför...

Av Angelica - 15 oktober 2018 17:16

Halloj! Nu är jag här igen, jag som bloggar så ofta..Om exakt en vecka blir min älskade lilla dotter 8mån gammal. Galet vad tiden går fort! Vi har haft en kanonsommar, vädret var ju jättevarmt och Magnus var hemma 6 veckor tillsammans med oss, vi v...

Av Angelica - 17 maj 2018 13:08

Vi var beräknade att föda vår lilla plutt den 14 Februari, men hon kom inte då så det blev några långa dagar som gick. Onsdagen den 21 Februari trodde jag vattnet gick på morgonen ganska tidigt för det vart blött i sängen och samma dag så hade vi tid...

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards