Nejlikan

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Angelica - 10 november 2011 19:55

Halkbanan gick strålande. Jag var verkligen sjukt nervös, trodde jag skulle dö. Sedan kom det ju så himla mycket folk också så min första tanke var att "ska alla dom här se när jag kör?" men så var det ju inte, utan vi delades upp så vi var 8st i varje grupp. Vi hade såå roligt, jag tror absolut att jag valde bästa gruppen. En grymt bra dag!

I Söndags var vi ju på en lägenhetsvisning. Vi har gått på visningar innan men nu är vi på riktigt på jakt efter en bostadsrätt, tyvärr så var den som vi kollade på inget vidare.

I Tisdags var vi på banken i nästan två timmar och ansökte om lånelöfte och pratade ekonomi i allmänhet. Det var rätt så roligt faktiskt, och vi gick glada därifrån med lånelöfte beviljat.

Vi ska på visning på Söndag och Måndag, så letandet fortsätter..


Annars är allt som vanligt, körlektioner, teoriplugg, jobba o sova!

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards