Nejlikan

Alla inlägg den 11 februari 2018

Av Angelica - 11 februari 2018 18:50

Inget nytt har hänt utan jag är bara sådär uttråkad och tänkte därför blogga lite mer.

I Onsdags hade jag fyra av mina kollegor på besök. Det var så himla roligt att dom kom hit, det betyder enormt mycket för mig. Vi satt och pratade några timmar och fikade. Min ena kollega har stickat en jättefin mössa till bebisen, det var som så att hon gjorde en sådan till sitt barnbarn och då tyckte jag den var så fin så då sa jag att hon får gärna göra en likadan när jag får barn. Det hade hon kommit ihåg så när jag frågade när vi hade rast samtidigt en dag så berättade hon att hon redan börjat sticka en. 


 


Sen har jag min andra kollega som är grym på att virka så av henne beställde jag en sängmobil med ugglor. Den är så sjukt fin, jag älskar verkligen den. Mina kollegor hade även köpt med sig en jättefin blomma så jag kände mig riktigt bortskämd. Det var så skönt att prata lite jobb och vardag med dom, jag har verkligen toppenkollegor!


 

Imorgon kommer min vän Sanna på besök. Vi lärde ju känna varann när jag bodde i Stränkan och nu är hon hemma hos sina föräldrar (hon bor annars i Göteborg) så då kommer hon hit imorgon och sällskapar mig, det blir riktigt roligt för vi har inte setts sen i somras. Jag har ganska få vänner men av dom jag har så är det några som står mig riktigt nära, hon är en av dom. 
Jag har pratat en del i telefon med mina jönköpingsvänner med och det ger massor med positiv energi.

Magnus satte fingret på att jag just nu är ganska frustrerad, jag vill göra så mycket men jag orkar mindre o mindre, det är en jäkla pärs att duscha kände jag idag. Min bm har sagt att jag kan ta in en pall o sitta i duschen för det är så bra smärtlindring när jag har mina förvärkar.. men jag har ingen lämplig pall för det ändamålet så jag envisas med att stå och Magnus blir så trött på mig. Förhoppningsvis kommer bebisen den här veckan även om den inte verkar ha någon brådska ut. Håller tummarna för det iaf. 

Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards