Nejlikan

Alla inlägg den 7 mars 2017

Av Angelica - 7 mars 2017 14:25

Idag har jag ledig dag, jag är ju ledig en dag varje vecka men det varierar vilken dag det är men oftast är det Tisdagar. 
Så imorse så kom det ett företag och spolade vattenrören, vet egentligen inte vem som klagat i huset men det har runnit ner lite dåligt i avloppen men nu är det bra igen.
Passade på att boka in tvättstugan också. Hade tänkt ha service på bilen idag men bokade lite sent så det blir service imorgon på lilla Pärlan. Tänkte passa på att serva den innan oljelampan börjar lysa. 
På Fredag kommer Jossan och sover över och på Lördag åker jag med tjejerna på weekend. 

Vi har varenda helg fram till Påsk uppbokad. Förvisso är det mycket roliga saker som händer, lite jobb också. 
I helgen var vi i Axmar och nu har vi äntligen köpt en robotgräsklippare, det känns både kul men det innebär också att det inte blir någon utlandsresa men det får väl vara så i år. Den ska installeras när det blir lite varmare ute för nu är det vitt här igen. 

Vi har för typ ett halvår sen bokat biljetter till "En skam för Sverige 2" med Soran Ismail och Magnus Betnér så dom ska vi se i Nynäshamn den 24e Mars.
Veckan efter så blir det konsert i stan. Jag får det i present utav min Älskade man att gå och se Ed Sheeran med honom (jag gillar hans musik). Han spelar här på min födelsedag så det ska bli roligt.
Jag jobbar två helger i rad och den tredje helgen innan Påsken ska vi ta en hotellnatt i stan, gå ut och äta och bara vara. Vi har insett att det är mer värt att ta en hotellnatt då o då än en spaweekend för det kostar mer och vi har liksom gjort det.


Efter Påsk blir det nog lite lugnare. Påsken firar vi på landet, det blir nog bara vi vad vi vet än sålänge..

En liten lägesrapportering om hur det är just nu. Vi mår i övrigt bra, friska och krya, fåglarna mår bra. 


Presentation

Den här bloggen handlar helt om mej och mitt liv. Mycket tankar och känslor men även ytligt flamms finns det plats för. Jag hoppas att jag genom bloggen kanske någon gång kan ge stöd i sorg, ett glädjande leende eller bara en igenkänningsfaktor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards